Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14741

Название: «Зелений маркетинг» як стратегія сталого розвитку підприємства
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг інновацій
соціально-відповідальний маркетинг
соціально-етичний маркетинг
Дата публикации: 9-Май-2024
Издатель: ЛДУФК ім. Івана Боберського
Библиографическое описание: Карпенко Н. В., Іваннікова М. М. «Зелений маркетинг» як стратегія сталого розвитку підприємства / Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування: тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 травня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. – С. 96-99.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14741
ISBN: 978-617-8135-06-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Karpenko_Ivannikova_2024.pdf246,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь