|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14769
|
| Название: | Маркетингове стратегічне планування діяльності підприємства аграрного бізнесу |
| Авторы: | Гозян, Вікторія Віталіївна Карпенко, Наталія Володимирівна |
| Ключевые слова: | маркетинг управління маркетингом стратегічний маркетинг |
| Дата публикации: | 2025 |
| Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
| Библиографическое описание: | Гозян В. В. Маркетингове стратегічне планування діяльності підприємства аграрного бізнесу: кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Вікторія Віталіївна Гозян ; наук. кер. Н. В. Карпенко. - Полтава, 2025. - 97 с. |
| Аннотация: | Метою роботи є розробка рекомендацій для підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю на прикладі ТОВ СП «НІБУЛОН». Для досягнення мети ставляться такі завдання:
1. Дослідити теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю, зокрема специфіку маркетингу в аграрному секторі.
2. Проаналізувати сучасний стан маркетингової діяльності ТОВ СП «НІБУЛОН», виявити основні проблеми та перспективи вдосконалення.
3. Оцінити ефективність існуючих маркетингових стратегій, зокрема рівень інтеграції цифрових інновацій та їх вплив на результативність.
4. Запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з акцентом на інновації у сфері цифрового маркетингу та автоматизації процесів |
| URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14769 |
| Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (для НРАТ) Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|