Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14770

Название: Маркетингові стратегії формування позитивного іміджу підприємства на ринку аграрної продукції
Авторы: Берегова, Анжеліка Василівна
Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: маркетинг
управління маркетингом
стратегічний маркетинг
Дата публикации: 2025
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Берегова, А. В. Маркетингові стратегії формування позитивного іміджу підприємства на ринку аграрної продукції: кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Анжеліка Василівна Берегова. - Полтава, 2025. - 82 с.
Аннотация: Метою дослідження є розробка теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії позитивного іміджу підприємства в сучасних умовах.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14770
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Berehova Anzhelika Vasylivna M m - 21.pdf1,3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь