Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Автореферати (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14866

Название: Формування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої кооперації
Авторы: Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: Маркетингові комунікації, споживча кооперація
Дата публикации: Май-2008
Издатель: Видавництво Полтавського університету споживчої кооперації України
Аннотация: розроблено рекомендацій щодо формування ефективної системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої кооперації України. Основні наукові положення дисертації доведені до рівня методичних рекомендацій, які можна використовувати у практиці господарювання споживчої кооперації України.
Описание: Особистий внесок здобувача полягає в розроблені теоретичних і методичних засад формування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої кооперації України.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14866
Располагается в коллекциях:Автореферати (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Яловега_Автореферат.rtf442,84 kBRTFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь