Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Монографії (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14871

Название: Маркетинг в галузях та сферах економіки України
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Карпенко, Наталія Володимирівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Білоусько, Тетяна Миколаївна
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Ключевые слова: промисловий маркетинг
торговельний маркетинг
туристичний маркетинг
маркетинг територій
маркетинг будівельної галузі
маркетинг IT галузі
Дата публикации: 26-Апр-2025
Аннотация: Мета статті полягає у пошуку практичних підходів до рекомендаційного використання маркетингу у галузях та сферах економіки України, визначення його особливостей, розуміння сутності та значення, акцентування уваги на проведенні маркетингових досліджень з метою подальшої сегментації ринку з урахуванням галузевої специфіки, визначення цільової аудиторії у конкретній галузі, використання особливостей реалізації маркетингових комплексів тощо. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті цілей та завдань реалізовано за допомогою відповідних загальнонаукових, спеціальних методів дослідження: порівняльного аналізу та синтезу, систематизації, угрупування, логічного узагальнення, інтерпретації та адаптації. Результати. Проведено аналіз теоретичних і практичних напрацювань щодо застосування маркетингу в галузях економіки. Сформовані особливості маркетингової концепції. Визначено процеси взаємодії між галузевими підприємствами і кінцевими споживачами. Виявлено сутнісний зміст розглянутих у статті галузевих особливостей маркетингу. Визначено доцільні складові маркетингу в окремих галузях. На перетині концептуальних положень перерахованих видів маркетингу відпрацьовано основні положення щодо можливості застосування теоретичної та практичної площини маркетингу за відповідними галузями і сферами економіки.
Описание: Трайно В. М. Маркетинг в галузях та сферах економіки України / Н.В.Карпенко , М.М.Іваннікова, Т.М.Білоусько, В.М.Трайно, А.М.Захаренко-Селезньова // Вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2022. - №2 (106). С. 96-102.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14871
Располагается в коллекциях:Монографії (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
152-Текст статті-142-1-10-20230124.pdf391,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь