Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14877

Название: Використання інтегрованих маркетингових комунікацій для формування конкурентних переваг підприємства
Авторы: Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Ключевые слова: інтегровані комунікації
конкурентні переваги
Дата публикации: 22-Май-2021
Издатель: ГО «Європейська наукова платформа»
Библиографическое описание: Захаренко-Селезньова А. М. Використання інтегрованих маркетингових комунікацій для формування конкурентних переваг підприємства // Ricerche scientifiche e metodi della loro realizzazione: esperienza mondiale e realtà domestiche: зб. наук. пр. за матер. І Міжнар. наук.-практ. конф. (Т. 1), м. Болонья, 14 трав. 2021 р. – Вінниця–Болонья: Європ. наук. платформа; Associazione Italiana di Storia Urbana, 2021. – С. 32–33. DOI: https://doi.org/10.36074/logos-14.05.2021.v1.09
Аннотация: Перелічені фактри використання інтегрованих маркетингових комунікацій. Інтегрований підхід до процесу формування маркетингових комунікацій.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14877
ISBN: 978-88-31277-18-1
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
12540-Текст роботи-22163-1-10-20210522.pdf224,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь