Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14879

Название: Використання власної марки для підвищення конкурентоспроможності рітейлерів
Авторы: Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Ключевые слова: власна марка
рителери
конкурентоспроможність
Дата публикации: 16-Фев-2024
Издатель: ТОВ UKRLOGOS Group
Библиографическое описание: Захаренко-Селезньова А. М. Використання власної марки для підвищення конкурентоспроможності рітейлерів // Технології та суспільство: взаємодія, вплив, трансформація: матеріали І Міжнар. наук. конф. (м. Кременчук, 16 лютого 2024 р.). – Вінниця: ТОВ «UKRLOGOS Group», 2024. – С. 75–76.
Серия/номер: Маркетингова та логістична діяльність; Секція IV
Аннотация: Майже головним інструментом успішної конкурентної боротьби стає створення та підтримка власної торговельної марки (ВТМ) або private label - власна марка (PL). Всі права на ВТМ належить торговельній мережі, відповідно і реалізація такої продукції відбувається тільки в одній торговій мережі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14879
ISBN: 978-617-8312-15-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Kremen_2024.pdf617,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь