Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14880

Название: ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЇ В ТРЕЙД-МАРКЕТИНГУ
Авторы: Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Ключевые слова: трейд-маркетинг
цифрові технології
Дата публикации: Фев-2024
Издатель: м. Хмельницький, ХКТЕІ
Библиографическое описание: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін»
Серия/номер: Маркетинг;
Аннотация: Застосування цифрових технологій в трейд-маркетингу сприяє ефективному збору, зберіганню,обробці та передачі інформації, що в свою чергу ретранслює її до співробітників, бізнес-партнерів, споживачів, Використання інформації напряму впливає на прийняття ефективних управлінських рішень та мінімізацію ризиків у трейд-маркетингу
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14880
ISBN: 978-3-98924-013-1
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Хмельницький_тези_24.pdf1,37 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь