Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14909

Название: Брендинг як складова маркетингової стратегії організації в умовах цифрової трансформації та євроінтеграції
Авторы: Гусаковська, Тетяна Олександрівна
Середа, Олексій Олексійович
Семенова, Марія Олександрівна
Ключевые слова: брендинг
комунікаці
цифровізація
Дата публикации: 18-Апр-2025
Издатель: ДУІКТ
Библиографическое описание: Гусаковська Т.О., Середа О.О., Семенова М.О. Брендинг як складова маркетингової стратегії організації в умовах цифрової трансформації та євроінтеграції. Синергія інновацій: політика, економіка та менеджмент в цифровому світі : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18 квітня 2025 р.) [Електронне видання]. Київ : ДУІКТ, 2025. 364 с. (С. 236-239)
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14909
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
p_2779_26171712_removed.pdf166,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь