Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14926

Название: План стратегічних комунікацій та його роль у просуванні бренду організації
Авторы: Гусаковська, Тетяна Олександрівна
Войт, Богдан Русланович
Ключевые слова: комунікації
стратегічна комунікація
Дата публикации: Май-2025
Издатель: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Гусаковська Т., Войт Б. План стратегічних комунікацій та його роль у просуванні бренду організації. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2025 (14-17 травня 2025 р.). – Харків: НТУ «ХПІ». – С. 894.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14926
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Zbirnik-tez-2025_removed.pdf534,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь