Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14929

Название: Міжнародний туристичний бізнес в умовах цифровізації
Авторы: Баішев, Микита Ігорович
Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: цифровий маркетинг
цифровізація
міжнародний туристичний бізнес
Дата публикации: 2025
Издатель: Видавництво ЛТЕУ
Библиографическое описание: Трайно В. М. Міжнародний туристичний бізнес в умовах цифровізації / М. І. Баішев, В. М. Трайно // Інноваційні стратегії та виклики сучасного маркетингу в умовах глобальних технологічних змін та цифровізації економічних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти (10 квітня 2025 р.). Львів : ЛТЕУ, 2025. – С. 201-202.
Аннотация: Цифровізація є невід’ємною складовою та ключовим фактором розвитку сучасного міжнародного туристичного бізнесу. Використання цифрових технологій сприяє автоматизації процесів, підвищенню ефективності управління та розширенню ринків збуту туристичних послуг. Цифровізація є важливою для розвитку міжнародного туризму, але для її успішного впровадження потрібні сучасні знання, фінансування та досвідчені фахівці. Нові технології покращують управління, роблять послуги зручнішими та допомагають туристичному бізнесу розвиватися у світі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14929
ISBN: 978-617-602-384-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Трайно В.М._Баішев М.І._Міжнародний туристичний бізнес в умовах цифровізації_2025.pdf1,64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь