Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Наукові роботи студентів (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14979

Название: ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ
Авторы: Міщенко, Володимир Артурович
Ключевые слова: цифровий маркетинг, штучний інтелект, великі дані, соціальні мережі, віртуальна реальність, автоматизація, споживча поведінка
Дата публикации: Май-2025
Издатель: Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління Асоціація науковців України Науковий парк Національного Авіаційного Університету у рамках роботи Видавничої групи «Наукові перспективи»
Библиографическое описание: Міщенко В.А. Цифрові технології в сучасному маркетингу. Наукові інновації та передові технології. 2025. №5. С. 482-488
Аннотация: Трансформація сучасної економіки, зокрема стрімкий перехід від традиційних моделей ведення бізнесу до цифрових, зумовлює потребу у впровадженні нових підходів до організації маркетингової діяльності. Цифровізація охоплює всі сфери економічної взаємодії, змінюючи не лише інструменти, а й саму філософію ведення бізнесу. У цьому контексті важливим завданням, що постає перед підприємствами й фахівцями у сфері комунікацій, є інтеграція цифрових технологій у маркетингову діяльність з метою забез-печення ефективної взаємодії з цільовою аудиторією, підвищення рівня персо-налізації послуг та зміцнення конкурентоспроможності на глобалізованому ринку. Протягом останніх десятиліть у світі сформувався сталий тренд на використання таких інноваційних інструментів, як штучний інтелект, аналітика великих даних, маркетинг у соціальних мережах, а також віртуальна та доповнена реальність у процесах комунікації з клієнтами. Ці технології дозволяють компаніям швидко реагувати на зміни споживчого попиту, ефективно сегментувати ринок, автоматизувати маркетингові кампанії та створювати цілісну цифрову екосистему взаємодії. Метою застосування цифрових технологій у маркетингу є покращення аналітики споживчої поведінки, підвищення рівня персоналізації обслуговування та оперативне прийняття стратегічно важливих рішень. Це, у свою чергу, дозволяє не лише збільшити ефективність маркетингових заходів, а й досягти стійкої лояльності з боку клієнтів. У сучасних умовах інформаційного перевантаження та високої конкуренції на ринку здатність компаній підтримувати релевантний та ціннісний діалог з аудиторією є критично важливою. Разом з тим поширення цифрових технологій супроводжується низкою викликів, зокрема питаннями кібербезпеки, фінансовими та кадровими обмеженнями, технічною склад-ністю впровадження нових рішень, а також необхідністю модернізації нормативно-правової бази. У статті обґрунтовано доцільність формування адаптивної цифрової маркетингової екосистеми, здатної забезпечити довготривалу присутність компанії на ринку, її гнучкість та стабільний розвиток.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14979
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Міщенко В,А, статья Наукові перспективи 2025 номер 5.pdf3,62 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь