Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Статті (ННІДО ПТБД) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15094
|
Название: | Omnichannel sales: trends, problems and prospects in ukrainian retail |
Другие названия: | Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі omnichannel tradе |
Авторы: | Lisitsa, Viktoriia Лісіца, Вікторія |
Ключевые слова: | retail network retail tradе off-line tradе on–line tradе торговельна мережа роздрібна торгівля offline-торгівля online-торгівля омніканальна торгівля |
Дата публикации: | 2017 |
Библиографическое описание: | Lisitsa, V. V. (2017). Omnichannel sales: trends, problems and prospects in ukrainian retail. Problems and Prospects of Economics and Management, (2(10), 100–110. Retrieved from http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/117093 |
Аннотация: | The article considers the main trends, problems and prospects for the development of omnichannel trade in the world
and Ukrainian retail. The concepts of mono-, multi- and omnichannel trade are studied; attention is focused on their
comparative characteristics. The factors influencing the development of omnichannel trade in the world retail are
determined. The main directions of the transformation of business processes of retail companies in the context of the
introduction of omnichannel trade are described. The advantages and risks of introducing omnichannel trade into the
activities of domestic retailers are outlined. Розглянуто основні тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти- та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях. Визначено фактори, що сприяють розвитку омніканальної торгівлі у світовому ритейлі. Охарактеризовано основні напрями трансформації бізнес-процесів роздрібних компаній за умов впровадження омніканальної торгівлі. Визначено переваги та ризики запровадження омніканальної торгівлі у діяльність вітчизняних ритейлерів. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15094 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ПТБД)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|