Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Статті (ННІДО ПТБД) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15094
|
Название: | OMNICHANNEL SALES: TRENDS, PROBLEMS AND PROSPECTS IN UKRAINIAN RETAIL |
Авторы: | Lisitsa, Viktoriia |
Ключевые слова: | retail network, retail tradе, off-line tradе, on–line tradе, omnichannel tradе |
Дата публикации: | 25-Май-2025 |
Аннотация: | The article considers the main trends, problems and prospects for the development of omnichannel trade in the world
and Ukrainian retail. The concepts of mono-, multi- and omnichannel trade are studied; attention is focused on their
comparative characteristics. The factors influencing the development of omnichannel trade in the world retail are
determined. The main directions of the transformation of business processes of retail companies in the context of the
introduction of omnichannel trade are described. The advantages and risks of introducing omnichannel trade into the
activities of domestic retailers are outlined. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15094 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ПТБД)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|