Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Статті (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15094

Название: Omnichannel sales: trends, problems and prospects in ukrainian retail
Другие названия: Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі
omnichannel tradе
Авторы: Lisitsa, Viktoriia
Лісіца, Вікторія
Ключевые слова: retail network
retail tradе
off-line tradе
on–line tradе
торговельна мережа
роздрібна торгівля
offline-торгівля
online-торгівля
омніканальна торгівля
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Lisitsa, V. V. (2017). Omnichannel sales: trends, problems and prospects in ukrainian retail. Problems and Prospects of Economics and Management, (2(10), 100–110. Retrieved from http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/117093
Аннотация: The article considers the main trends, problems and prospects for the development of omnichannel trade in the world and Ukrainian retail. The concepts of mono-, multi- and omnichannel trade are studied; attention is focused on their comparative characteristics. The factors influencing the development of omnichannel trade in the world retail are determined. The main directions of the transformation of business processes of retail companies in the context of the introduction of omnichannel trade are described. The advantages and risks of introducing omnichannel trade into the activities of domestic retailers are outlined.
Розглянуто основні тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти- та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях. Визначено фактори, що сприяють розвитку омніканальної торгівлі у світовому ритейлі. Охарактеризовано основні напрями трансформації бізнес-процесів роздрібних компаній за умов впровадження омніканальної торгівлі. Визначено переваги та ризики запровадження омніканальної торгівлі у діяльність вітчизняних ритейлерів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15094
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Viktoriia Lisitsa.pdf179,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь