Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15097

Название: Трансформація бізнес-моделей компаній ринку FMCG-рітейлу та фактори, що її визначають
Авторы: Лісіца, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: рітейл
бізнес-модель
конкуренція
інновації
світова економіка
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Лісіца В. В. Трансформація бізнес-моделей компаній ринку FMCG-рітейлу та фактори, що її визначають // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (заочна форма), (м. Полтава, 27 березня 2018 р.). - Полтава: ПДАА, 2018. - С 175-179.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15097
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Тези 2018.pdf686,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь