Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Наукові роботи студентів (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15115

Название: Комплаєнс як модель ефективного управління та маркетингу персоналу
Другие названия: Compliance as a model of effective management and personnel marketing
Авторы: Нескородь, Віталій Миколайович
Паламарчук, Сергій Валерійович
Міщенко, Володимир Артурович
Neskorod, Vitalii Mykolaiovych
Palamarchuk, Serhii Valeriiovych
Mishchenko, Volodymyr Arturovych
Ключевые слова: комплаєнс
модель
політика
ризик
моніторинг
управління
маркетинг
персонал
compliance
model
policy
risk
monitoring
management
marketing
personnel
Дата публикации: Май-2025
Издатель: ФОП «Жукова Ірина Віталіївна»
Библиографическое описание: Нескородь В. М., Паламарчук С. В., Міщенко В. А. Комплаєнс як модель ефективного управління та маркетингу персоналу. Успіхи і здобутки в науці (Серія «Право», Серія «Освіта», Серія «Управління та адміністрування», Серія «Соціальні та поведінкові науки»). №5. 2025. С. 899-907. DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1254-2025-5(15)
Аннотация: Мета статті полягає у визначенні компонентів моделі комплаєнсу у бізнесі для забезпечення ефективного управління та маркетингу персоналу. У процесі дослідження використані такі загальнонаукові підходи та методи, як діалектика, аналіз та синтез, індукції та дедукції, описовий, логічний та узагальнення. Встановлено, що регламентуючими документами результативного комплаєнсу у бізнесі є його політика і стандарти, якими виписані його процедури та бізнес-процеси при здійсненні управління та маркетингу персоналу. Основною функцією комплаєнсу визначено ризик-менеджмент, який налаштований на ідентифікацію критичних напрямків в діяльності підприємства, що вимагають встановлення контрольних механізмів. Процеду-рами комплаєнсу є систематичний моніторинг та аудит виконання його політики, дотримання стандартів усіма співробітниками на підприємстві. Запровадження цих процедур допоможе вчасно виявляти можливі порушення і вживати своєчасних та адекватних заходів для їх усунення. Обґрунтовано ефективний інструмент комплаєнс-моделі для виявлення та попередження корупції, шахрайства, порушень етики, а саме інформаційно-комунікаційний канал, налагоджений для прямого та зворотного зв’язку персоналу з керівництвом.
The purpose of the article is to identify the components of the compliance model in business to ensure effective management and marketing of personnel. In the research process, such general scientific approaches and methods as dialectics, analysis and synthesis, induction and deduction, descriptive, logical and generalization were used. It has been established that the regulatory documents of effective compliance in business are its policies and standards, which prescribe its procedures and business processes in the implementation of personnel management and marketing. The main function of compliance is defined as risk management, which is aimed at identifying critical areas in the company's activities that require the establishment of control mechanisms. An effective compliance model tool for detecting and preventing corruption, fraud, and ethical violations has been substantiated, namely an information and communication channel established for direct and feedback communication between personnel and management. It is proposed to apply administrative measures provided for by the compliance policy within the framework of current legislation as a lever for implementing the compliance model, as a result of violations of the compliance policy by employees: warnings, disciplinary sanctions and other types of liability. It has been proven that high-quality implementation of the compliance model and conscientious adherence to its regulations helps businesses ensure compliance with current legislation and international standards, prevent and minimize the risks of violations, and preserve the company's reputation. The practical significance of the research results lies in revealing the compliance model for business as a necessary element of the management system to ensure effective personnel management and marketing.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15115
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Нескородь, Паламарчук, Міщенко Успіхи_5_15_2025-1.pdf3,14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь