Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра ділової іноземної мови >
Статті (ННІДО ДІМ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15134

Название: Quality of foreign language training in the system of higher education: challenges and prospects
Другие названия: Якість підготовки з іноземної мови в системі вищої освіти: виклики та перспективи
Авторы: Ischenko, Valentyna
Horbunova, Sofia
Hasii, Olena
Kononenko, Olena
Іщенко, Валентина
Горбуньова, Софья
Гасій, Олена
Кононенко, Олена
Ключевые слова: quality of foreign language training
teaching methods
survey
challenges that arise in the educational process
needs of students
foreign language proficiency
якість підготовки з іноземної мови
методи навчання
опитування
виклики, які виникають у навчальному процесі
потреби студентів
володіння іноземною мовою
Дата публикации: 4-Июн-2025
Библиографическое описание: Ischenko V., Horbunova S., Hasii O., Kononenko O. Quality of foreign language training in the system of higher education: challenges and prospects // Витоки педагогічної майстерності. – 2025. – Вип. 35 – С. 122-126. – DOI: https://doi.org/10.33989/2075-146x.2025.35
Аннотация: The article focuses on some ways to increase the quality of foreign language training for the students on the university level, as well as practical experience of using innovative teaching methods in the educational process in Poltava University of Economics and Trade. The problem of foreign language training methodology has been the subject of numerous theoretical studies by both Ukrainian and international researchers. Nonetheless, one of the most urgent challenges today – to increase the level of motivation of students of non-language specialties of universities to learn English – has not been solved yet. According to the research, a crucial factor in solving this issue is identifying the needs of students in order to increase the quality of the educational process. In the context of foreign language teaching within higher education, various methods are employed to enhance students’ motivation to study and therefore to elevate the efficiency of language training. The article is focused on several key initiatives adapted in Poltava University of Economics and Trade, including exploring strategies to increase the number of academic hours dedicated to foreign language practice, personalizing the foreign language learning approach to better meet individual student needs and integration of native speakers into the language training process to provide students with means to practice speaking and comprehension in real-world contexts. The results of the research indicate an overall improvement in students’ English skills during their university studies and a desire for more language learning hours. The Business Foreign Language Department will use these findings to update training materials and improve English language instruction. The department's experience with surveys highlights their value as a tool for professor-student collaboration, assessing educational quality, and managing improvement.
У статті розглядаються деякі напрями підвищення якості викладання іноземних мов студентам вищих навчальних закладів, а також практичний досвід використання інноваційних методів навчання у навчальному процесі в Полтавському університеті економіки і торгівлі. Проблема методики викладання іноземних мов є предметом численних теоретичних досліджень як українських, так і іноземних науковців. Проте одне з найбільш актуальних завдань сьогодення – підвищення рівня мотивації студентів немовних спеціальностей ЗВО до вивчення англійської мови – досі не вирішене. Як показують дослідження, вирішальним фактором у цьому є виявлення потреб студентів з метою підвищення якості освітнього процесу. У контексті викладання іноземних мов у закладах вищої освіти застосовуються різні методи для підвищення мотивації студентів до навчання, а отже, й ефективності мовної підготовки. У статті розглядаються кілька ключових ініціатив, запроваджених у Полтавському університеті економіки і торгівлі, зокрема стратегії збільшення кількості навчальних годин, присвячених мовній практиці, персоналізація підходу до вивчення іноземної мови з метою кращого задоволення індивідуальних потреб студентів та інтеграція носіїв мови у процес мовної підготовки, щоб надати студентам можливість практикувати говоріння та розуміння мови в реальному контексті. Результати дослідження свідчать про загальне покращення рівня володіння англійською мовою студентами під час навчання в університеті та побажання щодо збільшення кількості годин навчання іноземній мові. Кафедра ділової іноземної мови використовує ці результати для оновлення навчальних матеріалів та вдосконалення викладання англійської мови. Досвід кафедри у використанні опитувань підкреслює їхню цінність як інструменту для співпраці викладачів і студентів, оцінки якості освіти та управління процесом її вдосконалення.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15134
ISSN: 2075–146X Print
2616-6623 Online
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ДІМ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ARTICLE.pdf336,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь