Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15136

Название: Вплив корпоративної культури організації на підвищення якості обслуговування споживачів
Авторы: Рибалко-Рак, Леся Андріївна
Кужель, Наталія Леонідівна
Линник, Святослав
Ключевые слова: корпоративна культура
якість обслуговування
споживачі
корпоративна соціальна відповідальність
Дата публикации: 6-Июн-2025
Серия/номер: ;Збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні теорія і практика менеджменту та бізнес-адміністрування» (з міжнародною участю): 30 квіт. 2025 р., м. Черкаси [Електронний ресурс] / упоряд. : Л. В. Проданова, О. А. Білик ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2025. – 221 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15136
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Рибалко-Рак ЛА Кужель НЛ05-06-25_Зб тез IX Всеукр наук конф 2025.pdf1,21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь