Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15142

Название: Сучасні цифрові технології в маркетинговій діяльності
Авторы: Данилейко, Максим Олександрович
Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
штучний інтелект
цифрові технології в маркетингу
Дата публикации: 2025
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Данилейко М. О., Карпенко Н. В. Сучасні цифрові технології в маркетинговій діяльності // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІІІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2024 рік (м. Полтава, 10 квітня 2025 р.). – Полтава : ПУЕТ. – С. 303–305.
Аннотация: У сучасних умовах цифрової трансформації ефективне функ-ціонування компаній на ринку неможливе без глибокого розу-міння конкурентного середовища. Одним із найперспектив-ніших інструментів аналізу конкурентів є штучний інтелект (ШІ), здатний обробляти великі обсяги даних, виявляти прихо-вані зв’язки та прогнозувати ринкові тенденції. Саме тому ком-панії які починають своє масштабування включають у систему аналізу ринка системи ШІ з можливістю глибшого аналізу та швидкого отримання результату.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15142
ISBN: 978-966-184-472-7
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Данилейко_Карпенко.pdf1,19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь