Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15287

Название: Цінові стратегії в онлайн-торгівлі
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Самофал, Вікторія Валеріївна
Ключевые слова: маркетинг
цінові стратегії
онлайн-торгівля
Дата публикации: 11-Июл-2025
Аннотация: В епоху цифрових технологій онлайн-торгівля стала невід’ємною частиною глобальної економіки. Сьогодні покупці можуть порівнювати ціни всього за кілька секунд, а компанії мають доступ до величезних обсягів даних, які дозволяють швидко адаптувати ціни під ринок. Однак вибір правильної стратегії ціноутворення є справжнім викликом для бізнесу.
Описание: Трайно В. М. Цінові стратегії в онлайн-торгівлі / В.В. Самофал, В. М. Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVIІІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2024 рік (м. Полтава, 10 квітня 2025 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2025. – С. 321-323.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15287
ISBN: 978-966-184-472-7
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Трайно_Самофал_Цінові стратегії в онлайн-торгівлі.pdf1,32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь