Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Статті (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15362

Название: Формування компетентності з інформальної освіти майбутніх освітніх менеджерів у рамках дисципліни «Цифровізація у професійній діяльності»
Другие названия: Formation of competence in informal education of future educational managers within the framework of the discipline «Digitalization in professional activity»
Авторы: Кононец, Наталія Василівна
Kononets, N.
Ключевые слова: освітній менеджмент
компетентність
інформальна освіта
проєктний підхід,
процесний підхід
ресурсно-орієнтований підхід
майбутній освітній менеджер
цифровізація
ресурсно-орієнтоване навчання
проблемно-орієнтоване навчання
проєктно-орієнтоване навчання
educational management
competence
informal education
project approach
process approach
resource-oriented approach
future educational manager
digitalization
resource-based learning
problem-based learning
project-based learning
Дата публикации: 2025
Издатель: ПНПУ імені В. Г. Короленка
Библиографическое описание: Кононец, Н. (2025). Формування компетентності з інформальної освіти майбутніх освітніх менеджерів у рамках дисципліни «Цифровізація у професійній діяльності». Витоки педагогічної майстерності, (35), 138–146. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2025.35.331104
Аннотация: У статті виокремлено основні напрями організації інформальної освіти майбутнього освітнього менеджера (професійні спільноти та мережі, самоосвіта через відкриті ресурси, менторство та коучинг, обмін досвідом та стажування, конференції, семінари та воркшопи, практичне навчання через кейс-стаді та проєктну діяльність, цифрові технології та інтерактивне навчання). Презентовано розроблену мотиваційну технологію формування компетентності з інформальної освіти майбутніх освітніх менеджерів у рамках дисципліни «Цифровізація у професійній діяльності», яку детерміновано як процес, спрямований на мотивацію до активної самостійної пізнавальної діяльності під час навчання в університеті, формування усвідомленої потреби у майбутніх освітніх менеджерів до безперервного самонавчання та ефективного використання цифрових ресурсів в інформальній освіті. Визначено компоненти мотиваційної технології формування компетентності з інформальної освіти майбутніх освітніх менеджерів у рамках цієї дисципліни: 1) Створення особистісно значущих цілей навчання; 2) Консолідоване використання цифрових інструментів та ресурсів (актуалізація ресурсно-орієнтованого навчання); 3) Гейміфікація освітнього процесу; 4) Проєктна діяльність; 5) Менторство та рефлексія; 6) Діагностика та результат. З’ясовано, що методологічний аспект реалізації мотиваційної технології формування компетентності з інформальної освіти майбутніх освітніх менеджерів у рамках дисципліни «Цифровізація у професійній діяльності» віддзеркалюють дві тріади: тріада концепцій «ресурсно-орієнтоване навчання–проблемно-орієнтоване навчання–проєктно-орієнтоване навчання» та тріада методологічних підходів «проєктний підхід–процесний підхід–ресурсно-орієнтований підхід».
The article identifies the main directions of organizing informal education of a future educational manager (professional communities and networks, self-education through open resources, mentoring and coaching, exchange of experience and internships, conferences, seminars and workshops, practical training through case studies and project activities, digital technologies and interactive learning). The developed motivational technology for forming competence in informal education of future educational managers within the discipline "Digitalization in professional activity" is presented, which is determined as a process aimed at motivating active independent cognitive activity during university studies, forming a conscious need in future educational managers for continuous self-learning and effective use of digital resources in informal education. The components of the motivational technology for the formation of competence in informal education of future educational managers within the discipline "Digitalization in professional activity" have been identified: 1) Creation of personally significant learning goals; 2) Consolidated use of digital tools and resources (actualization of resource-oriented learning); 3) Gamification of the educational process; 4) Project activities; 5) Mentoring and reflection; 6) Diagnostics and results. It was found that the methodological aspect of the implementation of the motivational technology for the formation of competence in informal education of future educational managers within the discipline "Digitalization in professional activity" reflects two triads: the triad of concepts "resource-based learning – problem-based learning – project-based learning" and the triad of methodological approaches "project approach–process approach–resource-oriented approach".
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15362
ISSN: 2075–146X Print
2616-6623 Online
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
331104-Текст статті-768941-1-10-20250530.pdf440,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь