Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Матеріали конференцій (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15420

Название: ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПОКРАЩЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ІНДУСТРІЇ: ОГЛЯД СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ
Авторы: Рогова, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: Іновації
Готельно-ресторанний бізнес
технології
індустрія
Дата публикации: 27-Июн-2025
Издатель: Наукова спільнота
Аннотация: Інноваційні послуги, такі як безконтактне бронювання та роботизовані сервери, відповідають сучасним глобальним викликам. Глобальна адаптація, така як мультивалютні платежі та розвиток інклюзивного середовища, забезпечує залучення міжнародних клієнтів. Водночас, інвестиції в навчання персоналу та програми заохочення допомагають підвищити якість послуг. Розвиток інфраструктури шляхом модернізації будівель та транспортної логістики відповідає сучасним стандартам комфорту та екології. Ці фактори є основою для довгострокового розвитку та конкурентоспроможності готельно-ресторанного бізнесу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15420
ISSN: 2786-6823
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Документ Microsoft Office Word.docx27,08 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь