Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Наукові роботи студентів (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15519

Название: ЦИФРОВІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ.
Авторы: Міщенко, Володимир Артурович
Дата публикации: 28-Май-2025
Издатель: Тернопіль, Україна - Ополе, Польща.
Библиографическое описание: Міщенко В.А. ЦИФРОВІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ. Збірник наукових публікацій міжнародної мультидисциплінарної інтернет-конференції “Світ наукових досліджень”, 28-29 травня 2025 року. Тернопіль, Україна - Ополе, Польща. С. 34-36.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15519
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Міщенко Польща.pdf886,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь