Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра туристичного та готельного бізнесу >
Матеріали конференцій (ННІДО ТГБ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15597

Название: Напрями підвищення якості обслуговування відвідувачів музейними закладами
Авторы: Мороз, Артем Анатолійович
Ключевые слова: музеї
музейні послуги
туризм
Дата публикации: Сен-2025
Издатель: Одеський національний економічний університет
Библиографическое описание: Мороз А. А. Напрями підвищення якості обслуговування відвідувачів музейними закладами / А. А. Мороз // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 12 вересня 2025 р.) – Одеса: ОНЕУ, 2025. – С. 32-33.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15597
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ТГБ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Мороз_Одеса.pdf448,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь