Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Статті (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15600

Название: Передова практика кризового менеджменту підприємства
Авторы: Гудзь, Тетяна Павлівна
Рогоза, Микола Єгорович
Барибіна, Яніна Олександрівна
Федоскін, Владислав Валерійович
Гриценко, Владислав Сергійович
Ключевые слова: проактивне управління
антикризова стратегія
кризовий менеджмент
криза
економічна рівновага
комунікація
персонал
ризик
сталий розвиток
anti-crisis strategy
proactive management
crisis management
crisis
economic balance
communication
personnel
risk
sustainable development
Дата публикации: Окт-2025
Издатель: Видавнича група "Наукові перспективи"
Библиографическое описание: Гудзь Т.П., Рогоза М.Є., Барибіна Я.О., Федоскін В.В., Гриценко В.С. Передова практика кризового менеджменту підприємства. Наукові інновації та передові технології. 2025. №10. С. 324-336.
Аннотация: Мета статті полягає у розкритті ефективних практик кризового менеджменту підприємств, спрямованих на забезпечення дієвого антикризового управління у сфері українського бізнесу за сучасних умов його організації. У процесі дослідження використані такі загальнонаукові підходи та методи: діалектичний підхід, описовий і порівняльний методи, індукція та дедукція, логічний підхід та метод узагальнення. Доведена важливість практики кризового менеджменту щодо забезпечення економічної рівноваги як основи формування сталого розвитку бізнесу, що обґрунтовується відкриттям можливостей для ухвалення рішень на стратегічну ринкову перспективу та зміцнення конкурентоспроможності. Розкриті практики кризового менеджменту забезпечують гнучкість та адаптивність підприємств за умов трансформаційних процесів в бізнес-середовищі, тобто найкращу здатність до виживання зі збереженням базису для наступного розвитку, а також дозволяють оперативно реагувати на непередбачувані зміни, переглядати антикризові стратегії, шукати нові рішення та адаптуватися до нових обставин для забезпечення сталого розвитку на основі формування економічної рівноваги. Особлива увага приділена розкриттю ефективних практик комунікації в умовах кризи щодо необхідності регулярного інформування стейкхолдерів, забезпечення каналів зворотного зв’язку з ними, розширення цифрових каналів комунікації для спілкування, навчання й контролю за інформаційним полем бізнесу. Практична значимість результатів дослідження полягає у тому, що виділені ефективні практики кризового менеджменту дозволяють соціально-економічними системам, командам і окремим особам успішно долати виклики, знижувати негативні наслідки криз та залишатися продуктивними в динамічному та невизначеному середовищі.
Описание: The purpose of the article is to reveal effective practices of crisis management of enterprises aimed at ensuring effective anti-crisis management in the sphere of Ukrainian business under the modern conditions of its organization. In the process of research, the following general scientific approaches and methods were used: dialectical approach, descriptive and comparative methods, induction and deduction, logical approach and generalization method. The importance of crisis management practices in ensuring economic balance as the basis for the formation of sustainable business development is proven, which is justified by the opening of opportunities for making decisions on a strategic market perspective and strengthening competitiveness. The disclosed crisis management practices ensure the flexibility and adaptability of enterprises under the conditions of transformational processes in the business environment, that is, the best ability to survive while preserving the basis for further development, and also allow them to respond promptly to unforeseen changes, revise anti-crisis strategies, seek new solutions, and adapt to new circumstances to ensure sustainable development based on the formation of economic balance.Special attention is paid to the disclosure of effective communication practices in times of crisis regarding the need to regularly inform stakeholders, provide feedback channels to them, expand digital communication channels for communication, training and control over the information field of the business. The practical significance of the research results lies in the fact that the identified effective crisis management practices allow socio-economic systems, teams and individuals to successfully overcome challenges, reduce the negative consequences of crises and remain productive in a dynamic and uncertain environment. Keywords: proactive management, anti-crisis strategy, crisis management, crisis, economic balance, communication, personnel, risk, sustainable development.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15600
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Гудзь Т.П. Наукові інновації 10(50).pdf21,49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь