Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15702

Название: Підвищення продажу додаткових послуг в готельних підприємствах за допомогою технологічних каналів
Авторы: Пасішник, Д. С.
Капліна, А. С.
Ключевые слова: підвищення продажу
додаткові послуги
готельне підприємство
технологічні канали
готельна сфера
sales increase
additional services
hotel enterprise
technological channels
hotel sphere
Дата публикации: 2022
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Пасішник Д. С. Підвищення продажу додаткових послуг в готельних підприємствах за допомогою технологічних каналів / Пасішник Д. С., Капліна А. С. // Збірник наукових статей магістрів. – Полтава : ПУЕТ, 2022. – C. 46–50.
Аннотация: У статті розглянуто питання пошуку шляхів підвищення продажів додаткових послуг в об’єктах індустрії гостинності. Показано, що на цей процес в значній мірі впливають кризові явища, карантинні заходи, пов’язані з пандемією COVID-19. Розглянуто напрями, що дозволять збільшити канали продажів готельними підприємствами своїх послуг. Запропоновано методи та заходи, які необхідно використовувати, для збільшення продажів.
The article deals with the issue of finding ways to increase sales of additional services in the facilities of the hospitality industry. It is shown that this process is significantly affected by crisis phenomena and quarantine measures related to the COVID-19 pandemic. Areas that will allow hotel enterprises to increase sales channels of their services are considered. The proposed methods and measures that should be used to increase sales.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15702
ISBN: 978-966-184-435-2
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Пасішник Д. С., Капліна А. С. Підвищення продажу додаткових послуг в готельних підприємствах за допомогою технологічних каналів.pdf776,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь