Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15797

Название: Маркетингове забезпечення бренду територій
Авторы: Карпенко, Вікторія Юріївна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг інновацій
маркетинг вражень
Дата публикации: 6-Янв-2026
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Карпенко, В. Ю. Маркетингове забезпечення бренду територій: кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Вікторія Юріївна Карпенко ; наук. кер. М. М. Іваннікова. - Полтава, 2026. - 90 с.
Аннотация: Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингового забезпечення бренду території на прикладі Полтавської області. Для досягнення поставленої мети в роботі передбачено виконання таких завдань: дослідити сутність і роль бренду території в системі сучасного маркетингу; узагальнити концепції, етапи та моделі брендингу територій; визначити основні інструменти та комунікаційні стратегії маркетингового забезпечення бренду територій; проаналізувати сучасний стан маркетингового забезпечення бренду Полтавської області; оцінити ефективність існуючих іміджевих і маркетингових комунікацій регіону; розробити пропозиції щодо вдосконалення маркетингових інструментів і стратегічних напрямів розвитку бренду Полтавської області.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/15797
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (для НРАТ)
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Karpenko_Viktoriya_Yuriyivna_Mm-21.pdf2,13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь