Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Статті (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2137

Название: Еволюційний розвиток теоретичних уявлень про сутність банківського маркетингу
Авторы: Єгоричева, Світлана Борисівна
Кучерова, Марія Володимирівна
Ключевые слова: банк
маркетинг
банківський маркетинг
Дата публикации: 2013
Издатель: ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Библиографическое описание: Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. - 2013. - № 2 (58). - С. 26-30
Аннотация: У статті досліджено еволюційний розвиток теоретичних уявлень щодо сутності поняття «банківський маркетинг» на основі аналізу визначень цієї категорії, існуючих у вітчизняній та зарубіжній економічній літературі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2137
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
5.pdf423,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь