Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Статті (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2306

Название: Формування ефективної цінової політики торговельних підприємств
Авторы: Безпарточний, Максим Григорович
Ключевые слова: торговельні підприємства
цінова політика
ефективність
механізми
принципи
формування
стратегія
Дата публикации: 1-Сен-2014
Издатель: Науковий вісник Херсонського державного університету
Серия/номер: Економічні науки;7/2014
Аннотация: Стаття присвячена механізмам формування ефективної цінової політики торговельних підприємств. Подається детальна характеристика механізмів з урахуванням кон’юнктури споживчого ринку, розглядаються принципи формування цінової політики торговельних підприємств. Запропоновано алгоритм формування цінової політики та стратегію її впровадження на торговельних підприємствах під впливом чинників зовнішнього оточення.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2306
ISSN: 2307-8030
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Безпарточний_стаття.Pdf218,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь