Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра туристичного та готельного бізнесу >
Матеріали конференцій (ННІДО ТГБ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2344

Название: Принципи формування цінової політики «віртуальних» підприємств ресторанного бізнесу
Авторы: Карпенко, Юрій Вікторович
Зорін, Віталій Ігорович
Ключевые слова: ціна
цінова політика
підприємства ресторанного бізнесу
управління ціноутворенням
Дата публикации: 27-Ноя-2014
Издатель: Київський національний лінгвістичний університет
Библиографическое описание: Управлінські науки в сучасному світі: матеріали І Наукової міжнародної конференції на честь д. е. н., проф. Шкітіної М. І. (м. Київ, 27 листопада 2014 р.). – К.: КНЛУ, 2014. – С. 66-67.
Серия/номер: -;
Аннотация: Розглянуто принципи формування цінової політики підприємств ресторанного бізнесу з метою прийняття стратегічних маркетингових рішень у сучасних умовах господарювання.
Описание: -
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2344
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ТГБ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Карпенко, Зорін_тези.pdf70,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь