Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Матеріали конференцій (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2348

Название: Використання маркетингового інструментарію торговельними підприємствами в умовах кризи
Авторы: Безпарточний, Максим Григорович
Ключевые слова: торговельні підприємства
маркетинговий інструментарій
комунікаційна політика
Дата публикации: 11-Янв-2014
Издатель: Ліана-М
Серия/номер: Економічні науки;С. 180-184
Аннотация: Розглядаються проблеми використання маркетингового інструментарію торговельними підприємствами в умовах кризи.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2348
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Безпарточний М.Г._Тези.pdf291,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь