Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Матеріали конференцій (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2349

Название: Цінова політика підприємства та її вплив на вибір стратегії ціноутворення
Авторы: Стефанюк, Ольга Дмитрівна
Ключевые слова: стратегія
ціноутворення
ціна
Дата публикации: 10-Дек-2014
Издатель: МАРКОВА А.Д.
Библиографическое описание: Сборник научніх трудов SWord. - Выпуск 4 (37). - Том 23. - С. 36-38.
Серия/номер: -;
Аннотация: У роботі аналізується вплив цінової політики підприємства на вибір стратегії ціноутворення. Розглядаються способи впливу держави, за допомогою яких відбувається встановлення певного порядку ціноутворення. Ключові слова: стратегія, ціноутворення, ціна, стратегії ціноутворення.
Описание: -
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2349
ISSN: 2224-0187
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
statya_doclad.doc43 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь