Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2529

Название: Категорія якість як об’єкт менеджменту
Авторы: Рибалко, Леся
Ключевые слова: якість
менеджмент
Дата публикации: 24-Мар-2005
Издатель: Пошуково-видавниче агентство „Книга Пам’яті України”
Библиографическое описание: Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління. Матеріали ІV Міжнародної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (24-26 березня 2005 р., м. Київ) / Уклад. А.В. Щуріхін. – К.: Пошуково-видавниче агентство „Книга Пам’яті України”, 2005.- 270 с.(С. 54-55)
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2529
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
tezisy_rybalko.doc40 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь