Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2534

Название: Взаємозв’язок категорій системи менеджменту якості в галузі торгівлі споживчої кооперації
Авторы: Рибалко, Леся
Ключевые слова: якість
система якості
цілі
завдання
функції
Дата публикации: 2007
Издатель: ПУСКУ
Библиографическое описание: Науковий вісник ПУСКУ, серія „Економічні науки”, 1 (21) 2007, С. 74-78
Аннотация: У торгівельній галузі споживчої кооперації система менеджменту якості повинна інтегруватися в загальну систему управління, при цьому доцільно виділяти категорії управління, що є підґрунтям саме для формування системи менеджменту якості, враховувати їх взаємозв’язок і значення, та не створювати можливості їх нівелювання з категоріями загальної системи управління в галузі. Автором розглянуто наступні взаємозалежні категорії управління якістю на які спирається поняття системи: об'єкт, суб'єкт, ціль, задачі, принципи, методи, функції, механізм і ін.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2534
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Рыбалко_статья.doc86,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь