Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Статті (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2540

Название: Формування структури показників оцінки якості торговельного обслуговування в системі споживчої кооперації
Авторы: Рибалко Леся
Ключевые слова: торговельне обслуговування
споживча кооперація
оцінка якості
управління якістю
Дата публикации: 2007
Издатель: Дніпропетровськ: ДНУ
Библиографическое описание: Економіка: Проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 222: В 5 т. Том ІІ. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2007. – 264 с. (С.423- 433)
Аннотация: За результатами дослідження автором запропоновано здійснювати оцінку якості торговельного обслуговування в системі споживчої кооперації на основі базисної системи показників, елементами якої є показники товарообороту, показники, що характеризують стан торговельної мережі та узагальнюючий коефіцієнт якості торговельного обслуговування.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2540
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
RUBALKO_stattja.doc237 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь