Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Статті (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2735

Название: Інвестиційна політика підприємств торгівлі: чинники та умови забезпечення ефективності
Авторы: Березін, Олександр Вікторович
Ключевые слова: господарська діяльність
інвестиційна політика
інвестиційні ресурси
підприємства торгівлі
соціально-економічний розвиток регіону
споживчий ринок
Дата публикации: 30-Июн-2015
Издатель: Львівська комерційна академія
Серия/номер: Економічна;С. 54-57
Аннотация: Розглядаються підходи до обґрунтування інвестиційної політики торговельних підприємств як вагомої складової стратегії розвитку таких суб’єктів ринку. Наголошується на тому, що інвестиційна політика підприємств торгівлі нині не стала важливим пріоритетом їх господарської діяльності та інструментарієм формування економічної політики регіону. Невирішеність цієї проблеми зумовлює значну (а за окремими видами товарів – катастрофічну) залежність національного споживчого ринку від імпорту (це стосується як продовольчих, так і непродовольчих товарів). Одним з основних завдань при опрацюванні інвестиційної політики підприємствами торгівлі варто вважати визначення оптимальних балансів інвестиційних ресурсів, формування умов та створення механізмів для ефективного використання наявних інвестиційних ресурсів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2735
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Березін О.В. Львів.pdf410,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь