Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Статті (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2886

Название: Ринкові механізми управління ціноутворенням туристичних підприємств
Другие названия: Market mechanisms of pricing management of tourism enterprises
Авторы: Іванова, Валентина Василівна
Ivanova, Valentina
Ключевые слова: pricing
tourism enterprise
management
usefulness of the tourism product
demand
price
modeling
ціноутворення
туристичне підприємство
управління
корисність туристичного продукту
попит
ціна
моделювання
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Іванова В. В. Ринкові механізми управління ціноутворенням туристичних підприємств / В. В. Іванова // Економічний форум. - 2015. - № 3. - С. 294-299.
Аннотация: The article offers to include the usefulness of the tourism product (services) for the consumers in the process of pricing management. The methods of game theory to identify the possible pricing strategies of the tourism enterprises are offered to use. The impact of the emergence of a new competitor on the pricing process is considered. The article provides an economic and mathematical analysis of the impact of prices on the productive performance of the tourism enterprises.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2886
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ecfor_2015_3_47.pdf464,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Resume.pdf126,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь