Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра туристичного та готельного бізнесу >
Статті (ННІДО ТГБ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2923

Название: Сучасні підходи до класифікації чинників впливу на діяльність підприємств індустрії туризму
Авторы: Тараненко, Олександр Олексійович
Ключевые слова: Індустрія туризму, класифікація, підприємство, чинник, управління
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Тараненко О. О. Сучасні підходи до класифікації чинників впливу на діяльність підприємств індустрії туризму / О. О. Тараненко // Економіка розвитку. – 2015. – № 4. – С. 32-40.
Аннотация: Тенденції розвитку туризму на міжнародному рівні свідчать про його належність до найприбутковіших та найперспективніших видів діяльності. Він не лише забезпечує доходами бюджети багатьох країн світу, але і виконує низку важливих функцій, що потребує ефективного управління підприємствами індустрії туризму та відповідної державної підтримки. Сучасна індустрія туризму є складною соціально-економічною системою, що включає підприємства різних видів діяльності та галузей економіки. Тому на її функціонування та розвиток впливає значна кількість зовнішніх і внутрішніх чинників. Метою статті є аналіз сучасних методичних підходів до класифікації чинників впливу на діяльність підприємств індустрії туризму та формування, на основі виявлених обмежень, комплексного підходу для якісного інформаційного забезпечення процесів управління на підприємствах сфери туризму. У ході написання статті було використано методи аналізу, синтезу, логічного узагальнення, причинно-наслідкового зв’язку, групування. Проведений аналіз сучасних вітчизняних та закордонних методичних підходів до класифікації чинників впливу на діяльність підприємств індустрії туризму свідчить, що у них більша увага приділяється дослідженню сутності та групуванню самих чинників, а існуючі підходи до їх класифікації потребують доповнення для якіснішого інформаційного забезпечення управління підприємствами індустрії туризму. Запропоновано підхід до класифікації чинників впливу на підприємства індустрії туризму, що ґрунтується на комплексі класифікаційних ознак та видів за кожною з них. Розроблений підхід характеризується досить широким, комплексним охопленням ознак класифікації з обґрунтуванням доцільності використання кожної з них, що забезпечує детальний аналіз досліджуваних чинників. Додатково обґрунтовано табличну форму подання результатів аналізу впливу чинників, що забезпечує їх зручну обробку та використання в управлінні підприємством. Використання запропонованого підходу під час планування діяльності підприємств індустрії туризму, формування програм розвитку туризму на державному та регіональному рівнях забезпечує ефективність цих процесів на основі повної, актуальної та своєчасної інформації.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2923
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ТГБ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
e154tar.pdf419,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь