Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Монографії (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3454

Название: Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: управління маркетингом
малий бізнес
торгівля
концепція
організація
домінанти
Дата публикации: 2013
Издатель: Дивосвіт
Библиографическое описание: Краус К.М. Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку: Монографія. – Полтава: Дивосвіт, 2013. – 164 с.
Описание: У монографії здійснено дослідження еволюції управлінських концепцій маркетингу та їх економічної сутності. Розглянуто стимули і перешкоди на шляху впровадження інноваційних концепцій маркетингу українськими суб’єктами господарювання. Вивчено світовий досвід та українську практику управління маркетингом малого торговельного підприємництва. Особливе місце у роботі займає оцінка особливостей і тенденцій розвитку маркетингу суб’єктів малого бізнесу в Україні, а також визначення ефективності їх рекламної політики. Важливе практичне значення мають запропоновані для застосування суб’єктами малого торговельного підприємництва сучасні нетрадиційні види маркетингу та мерчандайзингові заходи. Наведені в монографії рекомендації щодо венчурного фінансування маркетингової діяльності малого бізнесу торговельної галузі України здатні подолати їх нестачу у фінансових ресурсах і забезпечити їм стабільний розвиток в довгостроковій перспективі. Видання рекомендовано для науковців, викладачів, аспірантів, студентів економічних навчальних закладів та практиків, які здійснюють управління маркетингом малого торговельного бізнесу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3454
ISBN: 978-617-633-082-0
Располагается в коллекциях:Монографії (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
kraus_k_m_upravlinnya_marketingom_malogo_torgovel_nogo_bizne.pdf2,15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь