Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3469

Название: БАГАТОАСПЕКТНІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ВЛАСНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК РЕТЕЙЛЕРІВ
Авторы: Лісіца, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: класифікація
торговельні марки
ретейлер
Дата публикации: Апр-2014
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ»
Библиографическое описание: Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали ІV міжнародної науково-практичної інтернет-конфе-ренції, (м. Полтава, 16–17 квітня 2014 року). – Полтава : ПУЕТ, 2014. – С. 200-204.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3469
ISBN: 978-966-184-172-6
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
selection-16.pdf1,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь