Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу (архів) >
Кафедра комерційної діяльності та підприємництва (архів) >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3469

Название: БАГАТОАСПЕКТНІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ВЛАСНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК РЕТЕЙЛЕРІВ
Авторы: Лісіца, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: класифікація
торговельні марки
ретейлер
Issue Date: Apr-2014
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ»
Библиографическое описание: Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали ІV міжнародної науково-практичної інтернет-конфе-ренції, (м. Полтава, 16–17 квітня 2014 року). – Полтава : ПУЕТ, 2014. – С. 200-204.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3469
ISBN: 978-966-184-172-6
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
selection-16.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback