Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Монографії (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3472

Название: Вплив зовнішніх чинників на маркетингову та управлінську діяльність малих підприємств торговельної галузі України
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: зовнішні чинники
маркетинг
управлінська діяльність
малі підприємства
торгівля
Дата публикации: 2013
Издатель: Умань: Видавничо-поліграфічний центр “Візаві”
Библиографическое описание: Вплив зовнішніх чинників на маркетингову та управлінську діяльність малих підприємств торговельної галузі України : колективна монографія “Інституційні чинники розвитку підприємницьких структур” / Під ред. д.е.н., професора О. О. Непочатенко. – Умань: Видавничо-поліграфічний центр “Візаві”, 2013. – С. 277-283.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3472
ISBN: 978-966-304-015-8
Располагается в коллекциях:Монографії (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Економіка.pdf8,64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь