Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Статті (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3475

Название: Інноваційні концепції маркетингу
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Юрко, Ігор Вікторович
Ключевые слова: маркетинг 3.0
цінність
глобалізація
інтрамаркетинг
когнітивна психологія
маркетинг відносин
Дата публикации: 2012
Издатель: Донецьк: РВВ ДонНУЕТ
Библиографическое описание: Краус К.М. Інноваційні концепції маркетингу / К.М. Краус, І.В. Юрко // Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. – Донецьк: РВВ ДонНУЕТ, 2012. – № 3 (55). – С. 99-105.
Аннотация: Розглянуто основні сучасні концепції маркетингу: маркетинг 3.0, інтрамаркетинг, маркетинг відносин. Досліджено особливості їх застосування на сучасному етапі історичного розвитку людства. Обґрунтовано доцільність використання кожної з інноваційних концепцій маркетингу в ХХІ столітті.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3475
ISSN: 2079-4819
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Копія статті.pdf420,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь