Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Статті (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3476

Название: ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
Другие названия: PROBLEMATIC ASPECTS OF ORGANIZATION MARKETING ACTIVITIES OF SMALL BUSINESS TRADE INDUSTRY IN UKRAINE
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: малі підприємства
маркетингова діяльність
маркетингова служба
фахівець з маркетингу
Дата публикации: 2012
Издатель: Київ: АФ “Аналітик”
Библиографическое описание: Краус К.М. Проблемні аспекти організації маркетингової діяльності малих підприємств торговельної галузі України / К.М. Краус // Економіка. Фінанси. Право. – Київ: АФ “Аналітик”, 2012. - № 9. – С. 29-31.
Аннотация: В статті досліджено особливості організації маркетингової діяльності на малих торговельних підприємствах України та виявлено основні її проблемні аспекти. Визначено ключові принципи організації маркетингу на малих підприємствах торгівлі. Дано практичні рекомендації щодо подолання головних проблем організації маркетингової діяльності на малих торговельних підприємствах та обґрунтовано необхідність їх негайного вирішення.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3476
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
29.pdf110,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь