Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Статті (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3478

Название: СВІТОВИЙ ДОСВІД Й УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ
Другие названия: МИРОВОЙ ОПЫТ И УКРАИНСКИЕ РЕАЛИИ УПРАВЛЕНИЯ МАРКЕТИНГОМ
WORLD EXPERIENCE AND UKRAINIAN REALITIES OF MARKETING MANAGEMENT
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: управління маркетингом
маркетинг
якість
підприємство
споживач
цінність
Дата публикации: 2013
Издатель: Чернігів: ЧДТУ
Библиографическое описание: Краус К.М.Світовий досвіт й українські реалії управління маркетингом / К.М. Краус // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія “Економічні науки”. – Чернігів: ЧДТУ, 2013. – № 4 (70). – С. 322-329.
Аннотация: Досліджено особливості управління маркетингом суб’єктів господарювання економічно розвинених країн світу і визначено ключові принципи здійснення ними маркетингової діяльності. З’ясовано головні відмінності в управлінні маркетингом українських та закордонних підприємств. Розглянуто характерні риси управління маркетингом суб’єктів господарювання у США, Японії, країнах Західної Європи і Росії, а також їх практичний досвід у сфері управління якістю. Узагальнено основні засади управління якістю на підприємствах України та найгостріші проблеми у сфері його реалізації.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3478
ISSN: 2225-7543
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
selection.pdf402,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь