Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Статті (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3481

Название: Особливості застосування концепцій управління маркетингом
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: концепція
маркетинг
управління маркетингом
холістична концепція
Дата публикации: 2011
Издатель: Хмельницький: ХНУ
Библиографическое описание: Краус К.М. Особливості застосування концепцій управління маркетингом / К.М. Краус // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – Хмельницький: ХНУ, 2011. - № 6, Т.4 (181). – С. 98-105.
Аннотация: Розглянуто та узагальнено основні підходи щодо концепцій управління маркетингом. Досліджено особливості їх використання на різних етапах історичного розвитку. Проведено порівняльний аналіз класичних концепцій управління маркетингом. Обґрунтовано доцільність існування концепції екологічного маркетингу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3481
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
098-105-2.pdf421,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь