Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Статті (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3482

Название: СИСТЕМА ЗАХОДІВ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МАЛИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Другие названия: СИСТЕМА МЕРОПРИЯТИЙ ПО УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЮ УПРАВЛЕНИЯ МАРКЕТИНГОМ МАЛЫХ ТОРГОВЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ
SYSTEM OF MEASURES FOR IMPROVEMENT OF MARKETING MANAGEMENT OF SMALL COMMERCIAL ENTERPRISES
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: малі підприємства
кластер
адміністративні перешкоди
Дата публикации: 2013
Издатель: Київ: ВНЗ “Національна академія управління”
Библиографическое описание: Краус К.М. Система заходів по удосконаленню управління маркетингом малих торговельних підприємств / К.М. Краус // Актуальні проблеми економіки, 2013. - № 7 (145). – С. 99-103.
Аннотация: В статті визначено систему державних заходів з подолання недоліків нормативно-правової бази діяльності суб’єктів малого торговельного бізнесу. Виявлено шляхи уникнення адміністративних перешкод при здійсненні малими підприємствами маркетингової діяльності. Узагальнено основні напрями державної підтримки вітчизняного малого бізнесу у сфері торгівлі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3482
ISSN: 1993-6788
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ape_2013_7_13.pdf68,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь