Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Статті (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3483

Название: УКРАЇНСЬКА ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МАЛИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Другие названия: УКРАИНСКАЯ ПРАКТИКА УПРАВЛЕНИЯ МАРКЕТИНГОМ МАЛЫХ ТОРГОВЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ
UKRAINIAN PRACTICE OF MARKETING MANAGEMENT OF SMALL TRADE ENTERPRISES
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: управління маркетингом
ризик
концепція
мале підприємство
Дата публикации: 2014
Издатель: Черкаси: СУЕМ
Библиографическое описание: Краус К.М. Українська практика управління маркетингом малих торговельних підприємств / К.М. Краус // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія: Економіка і менеджмент, 2014. – № 1 (16). – С. 87-96.
Аннотация: В статті розглянуто ключові проблеми здійснення маркетингової діяльності малими торговельними підприємствами в Україні. Проведено порівняльну характеристику особливостей управлінських концепцій маркетингу вітчизняних малих і великих підприємств торговельної галузі. Удосконалено методологічний підхід до здійснення управління маркетингом малих торговельних підприємств та описано зміст кожного з його етапів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3483
ISSN: 2078-1628
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Vsuem_2014_1_14.pdf1,47 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь