Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3527

Название: PRECONDITIONS AND CONSEQUENCES OF APPLICATION OF VIRAL MARKETING BY SMALL TRADE ENTERPRISES
Авторы: Kraus, Kateryna Mykolaivna
Ключевые слова: PRECONDITION
CONSEQUENCE
APPLICATION
VIRAL MARKETING
SMALL TRADE ENTERPRISE
Дата публикации: Апр-2015
Издатель: Полтава : ПУЕТ
Библиографическое описание: Kraus K.M. Preconditions and consequences of application of viral marketing by small trade enterprises / K.M. Kraus // Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Полтава, 15–16 квітня 2015 року). – Полтава : ПУЕТ, 2015. – С. 123-125.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3527
ISBN: 978-966-184-214-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
selection-6.pdf1,03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь