Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3528

Название: ЗНАЧЕННЯ КЛІЄНТСЬКОЇ АНАЛІТИКИ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Авторы: Брацун, Алла Олегівна
Ключевые слова: клієнтська аналітика
роздрібна торгівля
Дата публикации: Апр-2015
Издатель: Полтава : ПУЕТ
Библиографическое описание: Брацун А.О. Значення клієнтської аналітики для підприємств роздрібної торгівлі / А.О. Брацун // Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Полтава, 15–16 квітня 2015 року). – Полтава : ПУЕТ, 2015. – С. 135-137.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3528
ISBN: 978-966-184-214-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
selection-7.pdf993,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь