Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3529

Название: КРОС-КАНАЛЬНІ ПОКУПКИ ЯК НОВИЙ ТИП СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ
Авторы: Лісіца, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: крос-канальні
покупки
новий тип
споживча поведінка
Дата публикации: Апр-2015
Издатель: Полтава : ПУЕТ
Библиографическое описание: Лісіца В.В. Крос-канальні покупки як новий тип споживчої поведінки / В.В. Лісіца // Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Полтава, 15–16 квітня 2015 року). – Полтава : ПУЕТ, 2015. – С. 144-147.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3529
ISBN: 978-966-184-214-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
selection-8.pdf1,03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь