Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3531

Название: ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯК ЧИННИК ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ
Авторы: Тягунова, Наталія Михайлівна
Ключевые слова: стандарти
чинник
покращення
якість
обслуговування
споживачі
Issue Date: Apr-2015
Издатель: Полтава : ПУЕТ
Библиографическое описание: Тягунова Н.М. Запровадження стандартів як чинник покращення якості обслуговування споживачів / Н.М. Тягунова // Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Полтава, 15–16 квітня 2015 року). – Полтава : ПУЕТ, 2015. – С. 151-154.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3531
ISBN: 978-966-184-214-3
Appears in Collections:Матеріали конференцій (ННІДО ПТБД)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
selection-10.pdf1,03 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback